Педагог-психологтың ата-аналарға кеңесі: «Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда,қолдарының ұсақ моторикасын дамытуға арналған тіл дамыту құралы» » ГККП "Ясли сад №181"
Алматы қаласы Білім басқармасының
«№181 бөбекжай-балабақша»
коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорыны
Меңгеруші телефоны:
+7(727) 374-03-55
Әдіскер телефоны:
+7(727) 374-03-63
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Педагог-психологтың ата-аналарға кеңесі: «Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда,қолдарының ұсақ моторикасын дамытуға арналған тіл дамыту құралы»
13
январь
2025

Педагог-психологтың ата-аналарға кеңесі: «Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда,қолдарының ұсақ моторикасын дамытуға арналған тіл дамыту құралы»

Тақырыбы: «Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларда,қолдарының ұсақ моторикасын дамытуға арналған тіл дамыту құралы»
Ата-аналарға кеңес
Сөйлеу қабілеті бұзылған балалардың дамуы көпқырлы процесс болып табылады, онда тілдік дағдыларды дамыту мен қолдың ұсақ моторикасын жақсарту өзара тығыз байланысты. Ұсақ моторика — бұл қол мен саусақтардың нәзік қозғалыстарын басқару қабілеті, ал бұл дағдылар сөйлеуді дамытуда маңызды рөл атқарады. Себебі, саусақтардың қозғалысы миға әсер етеді, ол сөйлеу орталықтарын белсендіреді және тілдің қалыптасуына көмектеседі.
1. Ұсақ моторика мен тіл арасындағы байланыс
Баланың қолының ұсақ моторикасын дамыту оның миы мен тілдік орталықтары арасында байланысты нығайтады. Мидың сол жақ жарты шарында тіл орталықтары орналасқан, ал қол саусақтарының қозғалысы мидың осы бөлігіне әсер етеді. Бұл байланыс сөйлеу қабілетін дамытуды қолдайды. Сондықтан саусақ ойындарын, шығармашылық іс-әрекеттерді (мысалы, мүсіндеу, сурет салу, кесте тігу) баланың сөйлеу қабілетін дамыту үшін маңызды құрал ретінде пайдалану керек.
2. Тіл мен моторика дамытуға арналған ойындар
1. Саусақ ойындары мен жаттығулар
Мақсаты: Баланың қолының ұсақ моторикасын дамытумен қатар, тілін де жақсарту.
Ұсыныстар:
-«Саусақтарым би билейді» ойындары, яғни әр саусақтың қозғалысына сәйкес өлеңдер айту. Мысалы, «Қолыңды жоғары көтер, саусақтарыңды бүк!» немесе «Жүгіріп бара жатырмын» деген сияқты қарапайым өлеңдер.
-Саусақтарды бір-біріне тигізу немесе шеңбер жасап қозғалу арқылы баланың ойлау қабілетін және сөздік қорын дамытуға болады.